Praecuro heeft veel mogelijkheden. 24/7 beschikbaar met een gegarandeerde beschikbaarheid van 99,9%. Een aantal van deze mogelijkheden worden hieronder besproken. Graag komt er iemand bij u langs om de mogelijkheden aan u toe te lichten aan de hand van een demo. Neem contact met ons op hiervoor.

Deelnemer informatie

Cliënt dossier
Cliënt dossier

Het gehele dossier van een deelnemer (cliënt) overzichtelijk bij elkaar, gerangschikt in overzichtelijke tabs. Lees er meer over op de aparte deelnemer pagina.

Taken

Voorbeeld van taken
Voorbeeld van taken

Weet u wanneer de indicatie van uw cliënt afloopt? En wanneer moet er een nieuw zorgplan worden opgesteld? Is de indicatie van een cliënt te laat? Praecuro vertelt het u! De applicatie maakt automatisch taken aan als het zo ver is.

Afdelingen

Afdeling
Afdeling

Praecuro gaat er van uit dat uw organisatie is ingedeeld in afdelingen waar u uw cliënten onderbrengt. Of dat er nu 1, 2, 10 of misschien wel 100 zijn maakt niet uit. Zit een afdeling vol? Daarvoor zit in in Praecuro een wachtlijst voorziening. Meer weten over afdelingen? Kijk dan op de afdelingen pagina.

Realisatie

Realisatie
Realisatie

Uiteindelijk gaat het in uw organisatie om de realisatie. Wanneer was de cliënt aanwezig? Praecuro borgt de bewijslast en administreert dit op slimme wijze.

Veiligheid

Automatische uitlog bij inactiviteit
Automatische uitlog bij inactiviteit

De gegevens van uw cliënten én uw medewerkers is veilig. Zo biedt Praecuro twee-traps authenticatie, een automatische uitlog na inactiviteit en wordt de data gegarandeerd opgeslagen in de cloud in Nederland. Praecuro maakt daarvoor gebruik van de diensten van TransIP.  TransIP beschikt over diverse certificeringen, waaronder NEN 7510 (Informatiebeveiliging in de zorg) waardoor veiligheid gewaarborgd is.

Vervoer

Vervoer administratie van een cliënt
Vervoer administratie van een cliënt

Cliënten komen op diverse manieren naar uw locatie. Als u vervoer ter beschikking stelt, wilt u dit natuurlijk ook onderbrengen in Praecuro. Dat kan! Inclusief schema’s wanneer een cliënt thuis wordt opgehaald en hoe laat deze weer vertrekt van uw locatie. Zegt uw cliënt een keertje op de fiets te komen? Geen probleem voor Praecuro. Een vervoers uitzondering is zo gemaakt.

Voor een meerprijs is een facturatie controle module verkrijgbaar waarmee u razendsnel facturen van het vervoersbedrijf kunt controleren. Deze module leert van u tijdens het verwerken. Het probeert de ritten aan de cliënt te relateren. Als dat niet lukt, krijgt u een melding zodat u handmatig kan relateren. De volgende keer weet Praeuro dat en zal de rit dan direct wel aan de cliënt relateren. Daarmee wordt het verwerken alleen nog maar sneller.

Rapportages

Grafieken in rapportage
Grafieken in rapportage

Diverse rapportages over uw cliënten ter ondersteuning van management. Altijd beschikbaar, op elk moment van de dag zodat u direct bij kunt sturen. De grafieken geven direct visueel inzicht in de situatie. Meer de diepte in duiken kan per afzonderlijk rapport waar u de beschikking heeft over tal van filters en/of sorteer mogelijkheden.

Producten

Producten afname
Producten afname

Praecuro ziet uw cliënten als afnemer van een product. Dat geeft een wat andere kijk op het financiële plaatje van uw organisatie. Deze is helderder en inzichtelijker. In één oogopslag ziet u wie u betaalt en wat het tarief daarbij horend is.

Locaties

Locaties

Bestaat uw organisatie uit meerdere locaties? Pendelen uw cliënten tussen locaties? Allemaal geen probleem voor Praecuro. U kiest een hoofdlocatie voor uw cliënt en daarnaast kunt u zonder problemen nevenlocaties toevoegen.

Care2Declare

Realisatie versturen naar Care2Declare
Realisatie versturen naar Care2Declare

Praecuro heeft een integratie met Care2Declare. Daarmee kunt u zeer eenvoudig met een druk op de knop uw declaraties indienen bij de gemeente voor WMO en Wlz. Praecuro werkt daarvoor samen met de leverancier Care Expert. Op een aparte pagina wordt meer uitgelegd over deze integratie.